TYP 2 podvozek pro "ERCO" i s bočnicemi 14 000 / 20 000 ot.
Kategorie: | "ERCO" KOMPLETNÍ UNI PODVOZKY |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
JEDNÁ SE O TYP PODVOZKU ČÍSLO 2 . PODVOZEK JE UPRAVEN PRO JEDNODUCHÉ OSAZENÍ ČIPEM CARRERA DIGITAL 132 A JE PŘÍMO URČENÝ PRO MODEL AUTÍČKA "ERCO"
VYBERTE BARVU DISKŮ, INZERTY( POKLIČKY ) BARVU / TYP A OTÁČKY MOTORU !!!! PODLE FOTKY
NA DOMÁCÍ KLIKATÉ AUTODRÁHY JE LEPŠÍ MOTOR 14 000 OT. VĚTŠINĚ ZÁKAZNÍKŮ BOHATĚ STAČÍ ( JÍZDA JE PŘI ČASTĚJŠÍM REGULOVÁNÍ HLADŠÍ A I PRO DĚTI PLYNULEJŠÍ )
NA DELŠÍ TRATĚ ZASE NAOPAK MOTOR 20 000 OT. KDE NA DELŠÍ ROVINKÁCH VYUŽIJETE RYCHLOST.
BALENÍ OBSAHUJE : KOMPLETNÍ PODVOZEK
Kompletní ERCO PODVOZEK velikosti cca 1:32, po rozbalení může ihned jezdit jako plnohodnotné auto i bez karoserie
Pokud budou na karoseriích nalepené odnímatelné bočnice můžete karoserie stejného typu libovolně měnit ( náhradní jsou v prodeji, aby se případně jen měnil podvozek a boky zůstali na pevno )
Změnu šíře podvozku lze řešit delší osičkou kol ,které máme také skladem a veškeré náhradní díly máme dostupné na eshopu, nebo na dotaz.
Podvozek má štelovací odnímatelné magnety a vodítko MSH s kartáčky do "V" ,takže si každý může podvozek nastavit dle svého.
S podvozkem lze jezdit i na jiných druzích autodráh pro auta velikosti 1:32 jako je Carrera evolution, Carrera digital 132 ( pokud dodáte čip ), nimco, Scaletrix, scx ,,,,,
Podvozek je osazen motorem standardních rozměrů a má otáčky naprázdno: 14 000 / 20 000ot/min ( dle vašeho rozhodnutí ) ,plně dostačující na běžné jezdění 6 - 14 V .
Převod stejný jako originál ites podvozek a na zadní ose jsou NYLON ložiska.
V předu je náprava výkyvná a osazená štelovacím šroubkem
Jedná se o 3d tisk !!!!!!!!!
Materiál : PET G ,PRUŽNÝ A NÁRAZUVZDORNÝ MATERIÁL ( PODOBNÉ JAKO ZNÁTE PETLAHVE ).
URČENO PRO SBĚRATELSKÉ A MODELÁŘSKÉ POUŽITÍ,NENÍ VHODNÉ PRO DĚTI DO 14 LET, OBSAHUJE MALÉ ČÁSTI !!!!!!!!!
erca na autodráhu přehled celku
návod na montáž karoserie Erco
VIDEO UNI PODDVOZEK PRO AUTÍČKA ITES
výměna kartáčků v naši používaných uni vodítkách
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.